środa, 13 kwietnia 2011

Polowanie na... (Essence)

Konkretniej na nowości Essence. Niemałe poruszenie na wizażu/ blogach, wywołała wieść o stopniowym pojawianiu się nowych produktów tej marki. Jak przystało na entuzjastkę kosmetyków tejże firmy, jak tylko szybko mogłam, udałam się na 'zwiady'. Na szczęście nie zawiodłam się, a widok 2 szaf w Douglasie, w którym jak do tej pory znajdowała się samotna, wybrakowana mini szafka, wynagrodził mi czas jaki przyszło mi czekać na nowości :) Choć niestety nie udało mi się zakupić paru rzeczy, m.in. pędzelka i pękającego czarnego lakieru, jestem usatysfakcjonowana, bo jednak zdobyłam 2 produkty z mojej listy, które mieć MUSIAŁAM, a mianowicie: puder rozświetlający Sun Club oraz korektor 16h long-lasting.
Na razie tylko zdjęcia, ale wkrótce będzie można się spodziewać recenzji :) Jak na ten moment mogę powiedzieć, że chyba polubię się (i to bardzo) z  pudrem rozświetlającym skrytym w jakże ciekawym opakowaniu.


16 komentarzy:

  1. koniecznie daj znać jak sprawuje się korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę ;p u mnie w Gliwicach dalej bieda ;p
    na korektor się czaję, na pędzelek też, lista lakierów wraz z obejrzanymi swatchami rośnieee-zbankrutuje-o ile kiedyś w końcu te nowości dotrą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje! Szczególnie jestem ciekawa pudru bo bardzo mi się spodobał na zdjęciach w internecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. simply_a_woman: na pewno znajdzie się tu notka na jego temat :)

    pannajoanna: skoro w Katowicach są nowości to do Gliwic pewnie też lada moment zawitają (cóż za dedukcja ;p )
    ja po dzisiejszych zakupach zostałam prawie bez grosza przy duszy, NIESTETY po drodze jeszcze wstąpiłam do Rossmanna i wydałam ostatnie pieniądze na lakiery do paznokci . A tu podobno niedługo Blossom ma się pojawić - nie mam pojęcia skąd wezmę na to pieniądze... o losie.

    ewwwa: będzie, będzie :) puder pewnie nie każdemu będzie się podobał, ale ja jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  5. korektor mnie bardzo zaciekawił, powiedz o nim coś więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rozświetlacz jest brązowy czy cielisty ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ten korektor mnie baaaardzo zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję obu tych produktów. POzdrawiam i zparaszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję korektora :D pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://vixen-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w Douglasie w centrum Katowic pojawiły się te nowości czy o jakim mówisz?:) poluję na ten korektor!

    OdpowiedzUsuń
  11. w jakim Douglasie się zaopatrujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetykoholiczka: wkrótce będą swatche ;P

    mad, Marta: dokładnie, Douglas w Katowicach na Stawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten puderek i jestem z niego zadowolona. Pachnie tak cudnie, ze mam ochote go zjesc.

    Ladnie sie mieni, dla mnie jest troche jednak za rudy, ale na dekolt i reszte ciala bedzie sie nadawal.

    OdpowiedzUsuń
  14. A. no tak... bo na Douglas w Silesii, nie ma co liczyć...

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie to ciekawi i to nawet bardzo ten puder xD

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty