sobota, 30 kwietnia 2011

My Secret - kolekcja wiosna/lato 2011 Dream Girl


Kolejna marka, która przygotowała dla nas nowości na lato. Jest soczyście i energetycznie(a przy tym pachnąco), ale również spokojnie i pastelowo. Czyli idealne wyważenie, każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Na razie wszystko jest w fazie testów, jednak już teraz mogę stwierdzić, że nowe produkty My Secret pozytywnie mnie zaskoczyły.

Jako pierwszy, wypróbowałam lakier do paznokci pachnący podczas wysychania o numerze 143 ORANGE. Nazwa mówi sama za siebie :) uzyskujemy na paznokciach efekt dojrzałej pomarańczy tudzież mandarynki ;P


Dwie warstwy lakieru w zupełności wystarczają do całkowitego pokrycia paznokci, bez smug i prześwitów. Zobaczymy jak wypadnie, jeśli chodzi o wytrzymałość - jak na razie ma za sobą jeden dzień (daje mu max 3). Co do charakteryzowania się zapachem podczas wysychania, owszem można 'zaobserwować', a raczej wywęszyć to zjawisko, ale czy jest to aż tak duży atut tej serii lakierów? Wg mnie nie, jest nim zdecydowanie kolorystyka i intensywność barw.
 

19 komentarzy:

  1. Kurcze świetne masz te paznokcie, i nachodzi mnie i nachodzi na te pachnące lakiery.
    A te limitki z Basic nie stoją w szafie, tylko gdzieś koło kasy już. Raz widziałam też na stoliku obok szaf :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz paznokcie! Ja nie mogę mieć długich, treningi nie pozwalają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo ciekawa tej paletki. Możesz powiedzieć o niej więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. achh jaki ten kolor jest piękny <3 a pazurki masz po prostu cudowne, zazdroszczę, ja swoje znowu musiałam skrócić ;/ może napiszesz kiedy jak je pielęgnujesz ?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutki ten lakier, w najmodniejszym w tym sezonie kolorze! Ekstra :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa odnośnie paznokci :)

    Aktualnaa: no nieźle, a ja myślałam, że gdzieś tam w szafie Basic jest miejsce na limitkę (tak jak to jest z Essence) ;P

    lajfstyle: recenzja paletki jutro albo pojutrze :)
    zdradzę tylko, że warto w nią zainwestować :)

    pannajoanna: oj, ja bardzo nie lubię mieć krótkich paznokci... więc znam ten 'ból'. Kurcze jesteś kolejną osobą, która pyta o pielęgnacje moich paznokci ;P sęk w tym, że pielęgnacja ich jest praktycznie żadna, nie używam żadnych odżywek, czy innego rodzaju specyfików. Jedyne co przy nich robię to spiłowywanie lub ewentualne minimalne skrócenie, gdy są już za długie :) na szczęście nie mam z nimi jak na ten moment żadnych problemów, nie łamią się, nie rozdwajają (tfu tfu ;P).

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier prezentuje się super.
    Ciekawa jestem reszty kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny odcien. Z pachnacych wybralam akurat dwa inne, szkoda,bo ten jest piekny.
    Moglabys co nieco napisac o paletce? Widac kolorki mocno na powiece? Testowalam w Naturze i wygladaly na mocno napigmentowane ale nie wiem jak na oku beda sie mialy

    OdpowiedzUsuń
  9. ten jest troszkę zbyt neonowy jak dla mnie, ale reszta wygląda niesamowicie kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kleopatre: są bardzo dobrze napigmentowane i nawet te jaśniejsze kolory z paletki dobrze widać na powiece :) a więcej o paletce, w poście na jej temat, który pojawi się wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny energetyczny kolor, chyba muszę jutro iść do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To skusilas mnie ta paletka:) Moze ja kupie:)
    Czekam na recnezje! A ja postaram sie zrobim recenzje tego plynu do kapieli:D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow..ale tutaj u Ciebie fajnie przypadkiem natknęłam się na twój blog oczywiście subskrybuje i zapraszam do mnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie zapach byłby plusem, ale kolorystyka nie do końca moja ;)

    http://lelianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny lakier :)

    zapraszam do mnie
    www.fashionowelove.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam ciekawa efekty zapachowego schnięcia bo kolory to nic nadzwyczajnego, jakoś nie wpadły mi specjalnie w oko. świetne masz pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne paznokcie :)! Kupiłam ten mandarynkowy dziś i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty