środa, 5 grudnia 2012

Palette Salon Colors , nr 5-0 Jasny Brąz.


Przeszło już 1 miesiąc temu, zmieniłam kolor włosów za sprawą farby, którą otrzymałam do testów od firmy Henkel -  Palette Salon Colors nr 5-0 Jasny Brąz. Sądzę, że jest to idealny czas, aby podzielić się z Wami wrażeniami na temat w/w farby, a także przedstawić efekty tej koloryzacji :)


Na zdjęciu możecie zobaczyć, co standardowo znajduje się w środku opakowania:


Cały proces farbowania jest prosty, choć jako posiadaczka długich włosów, skorzystałam z pomocy,  mojej mamy ;)
Pewnie niejedna osoba chciałaby zapytać, czy jedno opakowanie farby wystarczyło na pokrycie moich włosów (w chwili obecnej, sięgają za łopatki). Sama byłam zaskoczona, ale owszem, jedna farba okazała się być dostateczną ilością - także jak widać, wydajność jest tu jak najbardziej na plus.
Zapach, który uwalnia się przy koloryzacji wbrew pozorom, nie jest zbyt drażniący, czy też duszący... chociaż mimo wszystko, nie należy do najprzyjemniejszych, jest do przeżycia.
Mieszankę trzymamy na włosach 30 minut. W instrukcji napisano, by nakładać ją na suche włosy, ja zrobiłam w tej kwestii małe odstępstwo i zmoczyłam nieco włosy, żeby łatwiej było ją nakładać i rozprowadzać. Czy wpłynęło to w jakiś sposób na efekt końcowy? Ciężko mi ocenić, gdyż byłam/jestem zadowolona z uzyskanego odcienia.

Po zmyciu farby, możemy użyć, załączonej odżywki (wystarczyła mi na 2 mycia włosów), która w zauważalny sposób wpływa na wygląd włosów, sprawiając, że są gładkie oraz lśniące.
Moją pierwszą reakcją po wysuszeniu włosów, było stwierdzenie, że rzeczywiście są ciemniejsze, mimo, że nazwa 'Jasny Brąz' sugerowała raczej inny kolor. Niemniej jednak, okazał się on miłym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę, że od dawna marzyłam o idealnym odcieniu ciemnej czekolady, na mojej głowie :)
Co od razu jest zauważalne, to na pewno równomierne pokrycie włosów i intensywny kolor. Nie zaobserwowałam wysuszenia czy zniszczenia struktury włosów ( a takie opinie często krążyły na temat farb marki Schwarzkopf). Być może niejedna osoba komentująca ten post wspomni właśnie o TYM negatywnym skutku farbowania farbami Palette, ja mogę napisać tylko jedno: czy tak wyglądają przesuszone  i będącę w fatalnej kondycji, włosy? [zdjęcie poniżej]

Małe zestawienie i porównanie (swego czasu, miałam okazję użyć również jaśniejszego odcienia farby Palette Salon Colors nr 6-0 Ciemny Blond [zdjęcie w środku]).

Naturalne światło vs. sztuczne + flesz

Mimo ingerencji, nie oszukujmy się - chemicznej, paradoksalnie, moje włosy wyglądają o niebo lepiej niż przed farbowaniem. Przyjemna gładkość i blask w połączeniu z ładnym odcieniem, zostały zauważone przez osoby z mojego otoczenia, a ja znalazłam swój ideał farby pod względem kolorystycznym.
Przez pierwsze 2 tygodnie, odcień praktycznie nie ulegał zmianie, dopiero później zaczął stopniowo się wypłukiwać, jednakże w dalszym ciągu jest widoczny na włosach. Poza tym tzw. odrostu - brak.
Zaraz po zafarbowaniu, zakupiłam kolejne pudełko tej farby, które czeka na wykorzystanie w czasie 'przedświątecznym'.
Farby Palette Salon Colors , dostępne są w Drogeriach Natura, jak i w Rossmannach, często widzę, że znajdują się one w promocyjnych cenach (ja zakupiłam swoją farbę za 13,99zł) i uważam, że warto je wypróbować... a wybierać możemy spośród 18 kolorów. Większość, powinna znaleźć coś dla siebie. Pamiętajmy jednak, by nie kierować się zbytnio kolorem przedstawionym na opakowaniu, który zwykle nijak lub w małym stopniu odzwierciedla rzeczywisty odcień na włosach. Zresztą większość farb (a w szczególności te określane 'brązem') ma tendencję do tego, że uzyskujemy ciemniejszą barwę włosów, niż się tego spodziewałyśmy.

Włosy w chwili obecnej, wyglądają następująco:
(+ Ostatnio usłyszałam, że często przechodzę 'metamorfozy' ... i chyba coś w tym jest ;P W grudniu stawiam na jeden mocniejszy akcent w makijażu, tym razem padło na usta i nieśmiertelną czerwień.)


Pozdrawiam i mam nadzieję, że wszystkich odwiedzi jutro Święty Mikołaj :)

57 komentarzy:

  1. Piękny kolorek : ) Bliżej świąt myślę sprawić sobie coś podobnego : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci wyszedł ;) i pieknie Ci w tej pomadce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, ale się zgrałyśmy! Ja właśnie wczoraj kupiłam, tyle że 4-0. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam o takim kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie pokryło:) Ja się jakoś Palette boję:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor! Ale na jasny brąz mi to nie wygląda... Ale Joanny Multicream nie zdradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor wyszedł piękny! A i włosy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolorek wyszedł, może też zdecyduję się teraz na tą farbę i na ten sam odcień, właśnie będę na dniach farbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor Ci wyszedł, ja też przed świętami będę farbować włosy tyle że farbą Garniera od Kasi Glinki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolor, tak wyraźniej wyglądasz :) ja narazie nie farbuję od czerwca, chce wrócić do swojego koloru, nie mogę już patrzeć na siebie z takimi odrostami ale wytrwale czekam aż odrosną :)
    w wolnej chwili zajrzyj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za szmineczke na ustach masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiona czerwona 'taniocha' z Sensique (Volume & Shine, nr 313) ;D

      Usuń
  12. ładnie wyszło. Chciałabyś wziąć udział w moim rozdaniu? : zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilkukrotnie farbowałam włosy na brąz. Śliczny kolor <3

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dziś zakupiłam kolor 6-0 (skuszona promocją w Rossmannie), po powrodzie do domu zaczęłam przeglądaż wizaż, gdzie opinie (nie konkretnie o tym kolorze, tylko ogólnie o farbach z tej serii) były okropne- że strasznie, wysusza, że niszczy, że wypadają włosy etc.. Jednak Twoja opinia trochę mnie podbudowała. Mam nadzieję że po koloryzacji tym produktem nie będę łysa. Zawsze farbowałam Garnierem, a o marce Palett słyszałam wszystko co najgorsze... Ale jak to ja- musze sie przekonac sama :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOw how nice~
    Maybe we can follow each other
    http://lexiluthor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy blog :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny kolor ma pallet ja kupuje bolnd i pasemka robię zawsze i długo się utrzymuje :)
    fajny blog dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolorek wyszedł, a jak pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny kolor ci wyszedł, marze o takim *.* mogłabys mi powiedziec czy szybko sie wypłukuje i czy ma rude lub bordowe refleksy czy jest to chłodny kolor ? bo szukam takiego koloru co wyjdzie na sredni braz bez ciepłych reflesków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie Ci w tym kolorku :) ahh jak bym chciała żeby mi włosy tak błyszczały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolor :) uwielbiam zapach farb palette :)wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znaleźć więc zapraszam :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Your blog is fine. I just want to touch upon the design. Its too loud. Its doing means too much and it takes away from what youve acquired to say which I think is actually important. I dont know when you didnt suppose that your words might hold everyones consideration, but you were wrong. Anyway, in my language, there usually are not much good supply like this.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  24. This is a different sort of opinion that many people dont usually talk about. Generally when I come across these sort of things I like to post them on Digg. This article probably wont do well with that crowd. Ill take a look around your site though and submit something else.
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  25. często zdarza mi się kupować szamponetki z czekoladowym brązem :) chociaz farby chyba tez wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny kolorek i śliczne zdjęcie ;) ja jednak juz staram sie unikać farb pallette .... bo bardzo niszczą włosy a szczególnie moje już są słabiutkie;p Obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy znów tu coś napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm znam tą farbkę i ja ogólnie nigdy nie polecam farb tej marki, ale u Ciebie wygląda naprawdę dobrze. Ja natomiast polecam farby Chantal Color Variete, sama ostatnio zmieniałam kolor i fantastycznie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy znów tu coś napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Pani wygląda w tych włosach ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Thank you for the very nice and interesting information, may be

    useful

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  33. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie, włłosy wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Makan sekoteng diatas semen minggir orang ganteng mau komen :D Hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  36. Do włosów tylko Palette. Nigdy nie stosowałam inne farby.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie wyszedł Ci ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  38. យើងផ្តល់ជូននូវថ្នាំសម្រាប់ការព្យាបាលនៃបញ្ហាសុខភាពជាច្រើន, ដោយប្រើថ្នាំដែលត្រូវបានផ្គត់ផ្គង់ស្រូវមួយរួចទៅហើយជាមួយនឹងជំងឺនេះអាចព្យាបាលបានបញ្ចប់ទាំងស្រុង។

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  39. Gute Info Ich habe gerade dein Blog gefunden und es zusammen gelesen.

    Ich dachte, ich würde meinen ersten Kommentar hinterlassen, ich weiß

    nicht, was ich sagen soll, außer was ich habe

    https://goo.gl/VFFLjX

    https://goo.gl/dJiDm7

    https://goo.gl/RNRCKu

    https://goo.gl/zu8Evu

    https://goo.gl/hp6MR6

    https://goo.gl/4RmNpG

    https://goo.gl/j175gb

    https://goo.gl/QgKunG

    OdpowiedzUsuń
  40. Grate article, We at Addhunters shifted this service to a level much higher than the broker concept.
    you can see more details like this article
    for sale

    OdpowiedzUsuń
  41. Te farby do włosów kolorystycznie mają ciekawą barwę - dosyć specyficzną :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty