poniedziałek, 5 grudnia 2011

KOBO Professional - kolekcja jesień - zima, KOBO Elegance, pomadki CELEBRITY LIPS (swatche)


 Tak jak obiecałam - dziś post na temat pomadek CELEBRITY LIPS, z nowej kolekcji KOBO Elegance - a dokładniej odsłona 3, chyba najciekawszych i najoryginalniejszych kolorów:

- 302 Coral code

- 303 Orange juice



- 307 Wild At Heart


Tutaj już nie jest tak stonowanie i neutralnie jak w przypadku cieni z tej samej serii. Kolory akurat tych pomadek są energetyczne, krzykliwe i dosyć odważne. Na pewno nie każdemu przypadną do gustu, ale dla entuzjastek mocno podkreślonych ust będą idealne :)



Zacznijmy od tego, że pomadki są bezdrobinkowe, a na ustach dają satynowe wykończenie. Posiadają świetną konsystencję, dzięki której z łatwością zaaplikujemy je równomiernie na usta. Do tego głeboki kolor i bardzo dobra pigmentacja ( na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak wyglądała moja dłoń, po próbie zmycia swatchy wodą z mydłem :P), która sprawia, że pomadki w miarę długo utrzymują się na ustach - ale UWAGA - tylko wtedy gdy niczego nie pijemy lub nie spożywamy - w innym przypadku, pomadki ścierają się i nie wygląda to zbyt estetycznie.


Kolory są najmocniejszą stroną pomadek CELEBRITY LIPS, bo na pewno nie ich opakowania. Jak na początku sądziłam, że są nawet w porządku, to po zauważeniu pierwszego pęknięcia zmieniłam zdanie, ot, zwykły, matowy plastik.
Cena 20zł/szt. może sprawiać wrażenie wysokiej, ale biorąc pod uwagę, że praktycznie brak takich odcieni pomadek w innych drogeryjnych szafach (oprócz Catrice), można pokusić się o zakup chociaż jednej sztuki.

32 komentarze:

  1. Świetne kolory :). Coral Code jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super odcienie:)
    pieknie pasuja ci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie 3 niesamowicie mi się podobają! śliczne, tym bardziej, że ostatnio mam fazę na podkreślone usta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ładne wyglądają na twoich ustach, zwracają uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, nie lubię kiedy opakowania kosmetyków pękają (kto lubi :P ) Ciekawe kolory. 303 podoba mi się najbardziej i gdybym sama miała nadawać nazwy kolorom właśnie ten określiłabym jako bardziej koralowy od Coral Code, który wygląda nieco malinowo. Ale wszystkie trzy zeswatchowane imponują nasyceniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 302, 307 i 308, cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. we wszystkich wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, ale naszczescie mam jakies dosc podobne odcienie, wiec nie bede płakac:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się najbardziej podobasz w ostatnim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooo!coral code jest pieeekna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, super w nich wyglądasz :) Szkoda, że takie odcienie kompletnie mi nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim :) :*
    Ja najlepiej czuję się w nr 307 Wild At Heart :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 307 mi się bardzo podoba, 302 również. Jednak rzadko noszę tak mocne kolory na ustach, więc raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mają boskie kolory! Bardzo Ci w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych kolorach, pięknie w nich wyglądasz :)! Kobomaniaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne intensywne kolory ślicznie w nich wyglądasz:) ja testowałam w sklepie ale niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. I w każdym Ci do twarzy, pozazdrościć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. 302 do schrupania, piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kolory, bardzo nasycone i świetnie wyglądają u Ciebie :)
    Chyba się skuszę niedługo na nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. patrzyłam na nie ale wyglądają jak teleskop a rimmel colour show off są fajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory! świetnie wyglądają na Twoich ustach!

    a ten koralowy! obrzydliwie mnie kusisz tymi kosmetykami i narażasz mój portfel na niepotrzebne wydatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne odcienie ah cudwone:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza cudowny kolor...pasują do ciebie takie kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczywiście ciekawe i niespotykane kolorki! i bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  25. 307 mi sie najbardziej podoba! Zapewne dlatego ze uwielbiam roze na ustach ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękne mocne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycam się ostatnim odcieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy znasz odpowiednik coral code? ;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty