piątek, 23 marca 2012

Flormar - Pretty Compact Blush -On , nr P115.

Wraz z dzisiejszymi promieniami słońca, o rok starsza (chlip, chlip), przybywam do Was z recenzją kosmetyku do makijażu, który stał się moim numerem jeden. Chodzi o  Pretty Compact Blush On, nr P115 marki Flormar. Połączenie brzoskinko-koralu z cappucino - produkt spełniający rolę różu oraz brązera.


Jako, że w ostatnim czasie w mojej okolicy, mam dostęp do dwóch stoisk Flormar, to że coś z ich asortymentu wpadnie w moje ręce, było tylko kwestią czasu. Zdecydowałam się na ten o to 'upiększacz', który podbił moje serce swymi odcieniami.


Okrągłe opakowanie jest podzielone na dwie części, w jednej znajdziemy, jak wspomniałam wcześniej, róż o brzoskwiniowym odcieniu z nutą koralu ,z rozświetlającymi drobinkami, zaś w drugiej brązer, o delikatnym kolorze, który wydaje się być idealny dla bladolicych, jak i tych wszystkich, które niejednokrotnie doświadczyły efektu ceglastych plam, po zaaplikowaniu innych kosmetyków tego typu. Tutaj również mamy do czynienia z rozświetleniem, w postaci mikroskopijnych, złotych drobinek.


Co pierwsze zwraca uwagę, to kolor różu, na pewno jest to miłe odstępstwo, od zwykle, różowych tonów. Wystarczy jedno maźnięcie pędzlem, aby nabrać odpowiednią ilość produktu, który następnie naniesiemy na policzek. Nie pyli, a rozcieranie na skórze jest raczej bezproblemowe. Uzyskujemy ładnie podkreślone policzki, które w świetle słonecznym są subtelnie rozświetlone.

Ja, tworząc makijaż, zawsze stosuję obie części tego kompaktu: różu, aby nadać zdrowego wyglądu policzkom, brązera, aby uwydatnić, z natury, moje 'mizerne' kości policzkowe. Z części brązującej, jestem bardzo zadowolona, głownie z tego względu, że na próżno szukać tu ceglastych lub marchewkowych tonów. Jest to zgaszony brąz, którym ciężko zrobić sobie krzywdę, czy przesadzić z ilością.  Na pewno dla osób z ciemniejszą karnacją może okazać się zbyt jasny i słabo widoczny, jednakże posiadaczki jasnej bądź bardzo jasnej cery, powinny być zadowolone z efektu - oczywiście, jeśli nie stronią od właściwości rozświetlających, w tego typu produktach :) Maleńkie drobinki ciekawie 'współpracują' ze światłem, tym samym ukazując ładnie wymodelowaną twarz.


Doszły mnie słuchy, że niektóre posiadaczki tego kosmetyku, skarżyły się na tzw. zapychanie. Osobiście, ja sama się z tym nie zetknęłam. Kompaktu używam praktycznie codziennie, a na twarzy nie zauważyłam 'wzmożonego natarcia nieprzyjaciół'.
Choć moja cera ma skłonność do złego reagowania na niektóre kosmetyki, w przypadku różo-brązera Flormar, nic takiego nie miało miejsca - na szczęście.
Przechodząc do sedna, rzecz która ostatecznie zakwalifikowała powyższy kosmetyk do moich ulubieńców, czyli trwałość. Po prostu pozostawia on swoich innych kolegów w tyle. Zostaje na swoim miejscu cały dzień! Nie migruje z twarzy, czy nie znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Wieczorem, po powrocie do domu, ON wciąż znajduje się w miejscach aplikacji, bez zauważalnych zmian.
Była/jest to świetna inwestycja ok. 16zł, tym bardziej, że wydajność stoi na wysokim poziomie - wciąż używany, nie ujawnia większego zużycia. Nie pozostaje mi napisać nic innego jak, naprawdę, szczerze polecam!

Przypominam również o konkursie (wystarczy kliknąć w poniższe zdjęcie, aby zostać przekierowanym do postu na ten temat ;) ):


Pozdrawiam! Miłego weekendu! ;*

30 komentarzy:

  1. warto wspomnieć, że w sztucznym świetle ten produkt może zaskoczyć. jest naładowany drobinkami i dla fanek matowo-satynowych produktów się nie sprawdzi. mam 115 i 116 i jeszcze 2 inne róże z flormaru. ogólnie spoko, ale mimo wszystko mają ubogi wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są napakowane pyłkiem. W słońcu ślicznie to wygląda, ale w na dzień już tak średnio.
      Mnie niestety bardzo zapchało to duo, miałam wysyp nieprzyjaciół.

      Usuń
    2. kolory są piękne ale chyba się nie skuszę skoro zapycha, moja skóra też często reaguje kaszką na policzkach...

      Usuń
  2. Śliczny, świeży makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie niestety nigdzie nie spotkałam tej firmy:( a chętnie też bym się na to skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie ma ich kosmetyków, a bardzo chętnie bym wypróbowała to cudo :) Bardzo ładny efekt na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny :) przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze sto lat! po drugie mam to duo i jest suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fany ten duet:) Obejrzałabym go chętnie na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo naturalnie wygląda :) Ja jednak wolę matowe bronzery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie... Bronzer wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ostatnio ten duet i powoli zbieram się za napisanie recenzji

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje że będę mieć okazję go spotkać na żywo bo ten duet wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. STO LAT! :)
    Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny kolorek, delikatny, wyglada bardzo natiralnie

    OdpowiedzUsuń
  15. zwariuje przez ten flomar :) rewelacyjne rozświetla policzki

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, kupiłaś go gdzieś w Sosnowcu ? Jak tak to możesz powiedzieć gdzie ? Też jestem z SC i przez ten wpis normalnie MUSZĘ GO MIEEEEĆ ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisałam w neta i już chyba wiem gdzie kupiłaś ;D Jestem w tym CH prawie codziennie i nie zauważyłam tego stoiska. O ja głupia ;P

      Usuń
    2. ;) ah ta Pogoria w Dąbrowie ;p w Silesii w Katowicach również jest stoisko Flormaru, jednak tam jest zdecydowanie dalej - za to Pani sprzedająca jest o wiele milsza i chętna do pomocy, niż ma to miejsce w DG ;)

      Usuń
    3. haha, może jakoś przeżyję. ;D

      Usuń
  17. Spóźnione 100 lat Moja Droga :* Dużo szczęścia, radości z życia i wszystkiego co sobie zapragniesz :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam też ten brązer i róż, ale w innych kolorach i w starszej wersji - bylo inne opakowanie- bez tego okienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rozswietlenie i cena tez przystepna a efekt widac.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ladny kolor na policzku :)
    + fajny blog. pozdrawiam

    www.monikamustafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. That looks really good! :) Your blog is awesome!

    Xx, Saritschka.

    Wanna win an amazing ASOS clutch from the new collection?

    Feel free to enter my GIVEAWAY on http://saritschka.blogspot.de/2012/04/asos-giveaway-darling.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż i pięknie podkreślone policzki!

    OdpowiedzUsuń
  23. This design is steller! You obviously know how to keep a reader entertained.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.

    ..HaHa!) Fantastic job. I really loved what you had to say,
    and more than that, how you presented it. Too cool!


    Also visit my site - us health insurance company

    OdpowiedzUsuń
  24. Neat blog! Is your theme custom made or did you download
    it from somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog stand
    out. Please let me know where you got your theme.
    Many thanks

    Also visit my blog ... asthmasymptomshq.org - wda-innsbruck.at -

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty