środa, 5 września 2012

Makijażowo: (Nudne) brązy.

Przez ostatnie 2 tygodnie, w kwestii makijażowej, u mnie wieje nudą. Codziennie make-up jest praktycznie taki sam, ewentualnie z małymi modyfikacjami, jeśli chodzi o odcień poszczególnych kolorów. Nie zmienia się natomiast jedno: zawsze są to beże w połączeniu z brązami :P


Jest to bardzo bezpieczny makijaż, który ma jedynie nieco podkreślić oczy. Jeśli chodzi o usta, z nimi bywa różnie - nakładam, akurat taki kolor na jaki mam ochotę w danej chwili, a przy takich barwach na powiekach, kolor pomadki może być praktycznie dowolny. Tutaj akurat użyłam pomadki Essence - nr 41 Femme Fatale, którą delikatnie wklepałam, dlatego też intensywność nie jest aż tak duża, jak można się spodziewać po samej nazwie :)
Jak widać, bardzo zachowawczo (wg mnie), z kolorowych makijaży chwilowo zrezygnowałam, a to pewnie przez to, że czuję, zbliżającą się, wielkimi krokami jesień... Jakoś trudno mi uwierzyć, w zapowiadany przez wszystkich słoneczny, ciepły wrzesień - mój sceptycyzm osiągnął apogeum :P. Ciągnie mnie niesamowicie to ciemnych kolorów, nie tylko w makijażu, ale również w ubiorze... i tak chyba przez jakiś czas pozostanie.

63 komentarze:

  1. Piękny, taki delikatny, dzienny smoky...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie podkreśla kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brązy wcale nie są nudne... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczęcy i uroczy :)
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Lubię taki naturalny look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do mnie też zaczęły 'przemawiać' takie naturalne makijaże...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a jednak... zawsze uważałam, że brązy średnio wyglądają u mnie ;)

      Usuń
  7. Brąż to mój ulubiony 'powiekowy' kolor, wcale nie nudny!
    Bardzo ładny makijaż, nieprzekombinowany i podkreśla urodę:)
    Poza tym brąz do błękitnych oczu - rewelacja! Bardzo lubię to 'zestawienie':)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Prostota jest czasem najlepszym wyborem :)

      Usuń
  8. Ale z Ciebie piękne dziewcze :) a makijaż bardzo ładny, lubię takie zestawienia beży z brązami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa - nie pozostało mi nic, jak tylko się zarumienić :)
      beże + brązy = duet idealny :D

      Usuń
  9. sliczne oczka i pasujacy do nich makijaz, ktory je slicznie podkresla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Stwierdzam, że jestem 'dziwnooka' , raz są zielone, teraz niebieskie :D ciągłe zmiany

      Usuń
  10. Ładny, stonowany, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, skromny pasuje do ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tam makijaż, A. jesteś taka piękna, że nie mogę przestać na Ciebie patrzeć :)
    (wazelina turn off :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ;D bo popadnę w samozachwyt - żarcik oczywiście :)
      Bardzo przyjemnie coś takiego czytać, chociaż ja jestem dosyć krytyczna co do swojej osoby i wyglądu.. ale, ale... trzeba akceptować siebie ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie! Kocham brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i bardzo Ci taki makijaż pasuje;) masz piękne niebieskie oczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne oczka masz,abrazy sama bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż dla mnie - bardzo lubię takie delikatne i stonowane :) Super

    OdpowiedzUsuń
  18. naturalnie najładniej :) sama maluję się podobnie na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny dzienniaczek;-) Ja mocniej podkreślam dolną linię rzęs ciemnobrązowym cieniem;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beżo-brązy są najlepsze na każdą porę roku i okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  22. całość jest rewelacyjna! pięknie wyglądasz, podoba mi sie kreska, pomadka i przede wszystkim...Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyszedl Ci ten makijaż:) chętnie odpatrzę i może uda mi się wyczarować coś podobnego:) aa i do zobaczenia w niedziele :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka Ty śliczna!!!
    A makijaż jak najbardziej mi się podoba, taki już trochę jesienny:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. brązy są uniwersalne a Tobie ładnie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ostatnio taki makijaz

    OdpowiedzUsuń
  27. I jak kocham brązy na oku. :) Ale zamaist pomadki wybrałabym delikatny błyszczyk lub sztyft ochronny, usta mi tylko nie pasują w tym make-up'ie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ty masz ładne oczy!
    Lubię takie makijaże i zawsze je robię gdy mam mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  29. pomadka z Essence jest świetna, bardzo ladnie wygladasz w tym makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zajrzałam na chwilkę, bo zaciekawiło mnie Twoje zdjęcie w miniaturce...no i muszę Ci powiedzieć, że jesteś prześliczna! :) Masz bardzo ciekawą urodę. :) Chciałabym umieć tak dobrze malować. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten makijaż podkreśla Twoje cudowne oczy. Super podoba mi się :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny delikatny makijaż:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie one tam nudne ;) uwielbiam taki makijaż

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też bardzo lubię takie makijaże, chyba nigdy mi się nie znudzą i chyba tylko takie mi wychodzą :P Dzięki za spotkanie! Miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny makijaż, do twarzy ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nudne ? Gdzie tam ! Mi sie bardzo podoba ! :))
    Zapraszam na nowa notke - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ależ Ty masz piękne oczy...a makijaż bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny make-up! Taki naturalny a zarazem elegancki! Przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny naturalny makijaż , sama zastanawiam się nad grzywką ale obawiam się ,że w zimie będę miała z nią problemy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba latem miałam z nią większe problemy :P w upalne dni, dawała mi w kość ;P
      Zimą grzywka to dla mnie najlepsze rozwiązanie i nawet nieźle wygląda kiedy wystaje spod czapki :)

      Usuń
  40. ślicznie wyglądasz:) piękny makijaż:) fajnie tu u Ciebie, więc obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty