niedziela, 14 października 2012

Makijażowo: Zielona pistacja + fiolet.

Po opublikowaniu ostatniego posta na temat nowej linii farb do włosów Palette Salon Color, wiele z Was były ciekawe efektu na moich włosach. Na pierwszy ogień poszedł nr 6-0 Ciemny Blond, który wcale blondem się nie okazał ;P
Różnica pomiędzy moim naturalnym kolorem nie jest spektakularna, ale na ten moment jestem zadowolona z koloryzacji - minimalne przyciemnienie jest widoczne, a  włosy nie są wysuszone. Co będzie potem? Okaże się później... Na konkretniejszą recenzję farby możecie liczyć za jakiś czas, natomiast pierwszy efekt możecie zaobserwować na poniższych zdjęciach - chociaż pierwszą rolę, miał odgrywać tu makijaż.

Znowu częściej sięgam po cienie KOBO z serii Fashion, a tym razem przyszła pora na odcień, który był używany przeze mnie najmniej, czyli Green Pistachio.


Do makijażu oczu użyłam ( +eyeliner i tusz do rzęs) :

Na zdjęciach być może tego nie widać, ale na górnej powiece, oprócz wspomnianej Zielonej Pistacji, znajduje się odkopany cień Sensique nr 221,  z serii Exotic Flower. Do tych dwóch zimnych kolorów, postanowiłam dodać nieco ocieplenia i kontrastu w postaci fioletu z paletki Farmasi. Na koniec niezbyt gruba, czarna kreska, cukierkowy róż (Annabelle Minerals - Romantic) na policzki oraz różowo-nudziakowa pomadka i... tak oto wygląda mój niedzielny makijaż, który o dziwo, przypadł mi do gustu, mimo tego, że zwykle stronię od zieleni/turkusów/morskich odcieni, na powiekach. To na pewno z powodu mojego dobrego humoru, którego nie zepsuła nawet, przymusowa  pobudka o 6:40 ;)


Pozdrawiam i życzę Wam udanej reszty dnia - ja spędzę ją, nadrabiając zaległości serialowe :)

33 komentarze:

  1. Makijaż śliczny, pasują Ci takie kolory bardzo ;)
    A włosy faktycznie troszkę przyciemnione, czyli faktycznie taki z tej farby blond jak z koziej pupy trąba :P A starczyła Ci ta jedna farba na całe włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No blond po byku, ale akurat to dobrze jak dla mnie ;D
      Sama byłam zaskoczona, ale starczyła mi jedna farba ;O całye włosy bez problemu nią pokryłam, a przed samą koloryzacją dopiero zaczęłam się zastanawiać, co zrobię jak jednak zabraknie ;P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. KOBO ma także wiele innych ładnych odcieni w swojej ofercie :)

      Usuń
  3. Makijaż bardzo fajnie współgra z niebieskimi oczami :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorów, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cień z Kobo to chyba jest z baza o ile dobrze widzę. Podobne cienie ma Pierre rene ale tansze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria cieni KOBO, to tzw. cienie mokre, o specyficznej konsystencji :)

      Usuń
  6. am ten cień z Kobo i uwielbiam bezgranicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne cienie kolory miazga , i Tobie pasuja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w takim makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam połączenie zieleni z fioletem :) Ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. odwazne kolory:) ja osobisce nie lubie takich jasnych kolorów:)
    ale efekt jest niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, prześlicznie wygląda to na Tobie :) A do tego masz uroczy uśmiech- wszystko pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie kolor niecodzienny jak na ciemny blond ;) Ale tak czy inaczej bardzo ładny! A oczy czarują jak zawsze :) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. i znów się zauroczyłam! mam zbyt miękkie serce :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny make up! :)
    Na pocieszenie, co do wstawania, to ja w sobotę musiałam o 5, bo miałam rano jazdy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż :)
    przypomniałaś mi o takich połączeniach, ja swego czasu namiętnie malowałam jedną powiekę np. na fiolet, a dolną na turkus ;) muszę się tak pomalować.
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny makijaż :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ pięęękne oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż i piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie hipnotyzujące spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest ciemny blond? Hmmm... Ja rozumiem, ze farba wychodzi ciemniej, ale tym razem nazwa zupełnie nie adekwatna do odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje oczy są przepięęękne,o makijażu nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo odwanżne kolorki, ale całość prezentuje się bardzo dobrze. Pasuje Tobie taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  23. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić infrazon ceriotti cix 3000 electronic cena, prostownica na podczerwień fale loki koki i główki fryzjerskie warszawa. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty