środa, 17 października 2012

Lakierowo: Moon manicure/ reverse french maincure - czerń i czerwień + Pan Moris.

Jak ja lubię wolne środy :)
Dzisiejszy post znowu miał być makijażowy. Jednak za sprawą pojawienia się gigantycznego, bolącego pryszcza, na policzku, oszczędzę Wam oglądania mojej facjaty w tak zacnym stanie :P Dawno za to nie pokazywałam żadnego mani, także...voilà !


Ostatnio bardzo często wybieram czerń, tym razem padło na reverse french manicure, albo jak kto woli, moon manicure, gdzie główną rolę odgrywa właśnie wspomniana czerń, a dodatkiem jest czerwień.
Podobno, taki mani jest bardzo modny w tym sezonie - no niech im będzie :P


Do jego wykonania użyłam mojej wysłużonej już czerni, czyli Essence - Colour & Go, nr 59 black i back oraz idealnej czerwieni, Diadem nr 80. Jako element pomocniczy sonda z pędzelkiem, którą w końcu mogłam wypróbować, a którą posiadam już od jakiegoś czasu.


Jest schludnie, klasycznie, ale 'z pazurem' - według mnie tego rodzaju mani nadaje się na uczelnie jak i na imprezę (weekend tuż tuż ;) )
Warto eksperymentować z różnymi kombinacjami kolorystycznymi, mnie chyba najbardziej kusi złoto z czerwienią i pewnie wkrótce, to do nich się zabiorę.

Pan Moris znowu jako bonus (specjalnie dla Asi, hihi :D)


39 komentarzy:

  1. Piękny efekt!!!:)
    a piesek ... jeszcze cudniejszy;) kocham tę rasę;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś powiedzieć jaka to rasa, bo całkowicie mnie zauroczył<3 ?

      Usuń
    2. Buldog francuski :)

      Usuń
  2. ciekawie to wygląda, lubię czerń i czerwień, ładna z nich para :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj, zapawam miłością do Twojego maluszka. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł,a co do tego pędzelka,to co nim sądzisz,bo jest w obecnym katalogu z avonu i zastanawiam się nad jego zakupem?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ten również z Avonu :) uważam, że jest wart zakupu, tym bardziej, że oprócz niego, z drugiej strony mamy sondę... na pewno wiele ułatwia, jeśli chodzi o ozdabianie paznokci/wykonywanie wzorów czy innych czynności wymagających większej precyzji :)

      Usuń
    2. Jakie on ma słodkie nóżki, cały jest do wyściskania :D
      A mani super, bardzo lubię taki odwrócony french :)

      Usuń
    3. Nóżki krótkie, ale jak szybko nimi przebiera ^^
      Dzięki Asiu :) ja ostatnio też go polubiłam ;D

      Usuń
  5. pies jest boski!!! :D szkoda, ze go nie bylo na naszym spotkaniu na ktore zawital Syriusz od Readhead :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, pojawił się u mnie w domu, dopiero tydzień po pamiętnym spotkaniu ;)

      Usuń
  6. Nie widziałam jeszcze takiej wariacji na temat frencha :) pięknie, faktycznie spróbuj jeszcze ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Od dawna mam ochotę na takie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, jest prawie równie słodki jak Syriuszek. :P Kochany. :)
    A mani bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syriusz został naszą spotkaniową maskotką xD a Moris ma jeszcze na to szansę ;P i jakie prawie :P hehe
      Dzięki Olu ;)

      Usuń
  9. Piękne pazurki, myślę, że połączenie czerni i złota będzie cudowne;-) Piesio uroczy, jaki śpioszek!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jakie cudeńko piesek jak moja lola ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Pan Moris to moje marzenie, mam nadzieje, że niedługo tez będę miała takie cudeńko:)

    Świetny blog, dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a cute dog.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog , dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnego masz pieska <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna psina, faktycznie widać, że jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  17. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  18. Pazurki całkiem fajne. Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty