środa, 17 października 2012

Lakierowo: Moon manicure/ reverse french maincure - czerń i czerwień + Pan Moris.

Jak ja lubię wolne środy :)
Dzisiejszy post znowu miał być makijażowy. Jednak za sprawą pojawienia się gigantycznego, bolącego pryszcza, na policzku, oszczędzę Wam oglądania mojej facjaty w tak zacnym stanie :P Dawno za to nie pokazywałam żadnego mani, także...voilà !


Ostatnio bardzo często wybieram czerń, tym razem padło na reverse french manicure, albo jak kto woli, moon manicure, gdzie główną rolę odgrywa właśnie wspomniana czerń, a dodatkiem jest czerwień.
Podobno, taki mani jest bardzo modny w tym sezonie - no niech im będzie :P


Do jego wykonania użyłam mojej wysłużonej już czerni, czyli Essence - Colour & Go, nr 59 black i back oraz idealnej czerwieni, Diadem nr 80. Jako element pomocniczy sonda z pędzelkiem, którą w końcu mogłam wypróbować, a którą posiadam już od jakiegoś czasu.


Jest schludnie, klasycznie, ale 'z pazurem' - według mnie tego rodzaju mani nadaje się na uczelnie jak i na imprezę (weekend tuż tuż ;) )
Warto eksperymentować z różnymi kombinacjami kolorystycznymi, mnie chyba najbardziej kusi złoto z czerwienią i pewnie wkrótce, to do nich się zabiorę.

Pan Moris znowu jako bonus (specjalnie dla Asi, hihi :D)


38 komentarzy:

  1. Piękny efekt!!!:)
    a piesek ... jeszcze cudniejszy;) kocham tę rasę;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś powiedzieć jaka to rasa, bo całkowicie mnie zauroczył<3 ?

      Usuń
    2. Buldog francuski :)

      Usuń
  2. ciekawie to wygląda, lubię czerń i czerwień, ładna z nich para :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj, zapawam miłością do Twojego maluszka. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł,a co do tego pędzelka,to co nim sądzisz,bo jest w obecnym katalogu z avonu i zastanawiam się nad jego zakupem?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ten również z Avonu :) uważam, że jest wart zakupu, tym bardziej, że oprócz niego, z drugiej strony mamy sondę... na pewno wiele ułatwia, jeśli chodzi o ozdabianie paznokci/wykonywanie wzorów czy innych czynności wymagających większej precyzji :)

      Usuń
    2. Jakie on ma słodkie nóżki, cały jest do wyściskania :D
      A mani super, bardzo lubię taki odwrócony french :)

      Usuń
    3. Nóżki krótkie, ale jak szybko nimi przebiera ^^
      Dzięki Asiu :) ja ostatnio też go polubiłam ;D

      Usuń
  5. pies jest boski!!! :D szkoda, ze go nie bylo na naszym spotkaniu na ktore zawital Syriusz od Readhead :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, pojawił się u mnie w domu, dopiero tydzień po pamiętnym spotkaniu ;)

      Usuń
  6. Nie widziałam jeszcze takiej wariacji na temat frencha :) pięknie, faktycznie spróbuj jeszcze ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Od dawna mam ochotę na takie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, jest prawie równie słodki jak Syriuszek. :P Kochany. :)
    A mani bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syriusz został naszą spotkaniową maskotką xD a Moris ma jeszcze na to szansę ;P i jakie prawie :P hehe
      Dzięki Olu ;)

      Usuń
  9. Piękne pazurki, myślę, że połączenie czerni i złota będzie cudowne;-) Piesio uroczy, jaki śpioszek!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt! A piesek jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jakie cudeńko piesek jak moja lola ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Pan Moris to moje marzenie, mam nadzieje, że niedługo tez będę miała takie cudeńko:)

    Świetny blog, dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a cute dog.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog , dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnego masz pieska <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna psina, faktycznie widać, że jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pazurki całkiem fajne. Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty