sobota, 3 grudnia 2011

Jadwiga - współpraca + konkurs!

Pamiętacie może, jak jakiś czas temu pisałam o naturalnym pudrze do cery tłustej i trądzikowej firmy Jadwiga? Jeśli nie, to w ramach przypomnienia można zajrzeć pod TEN link.
Otóż, byłam (i wciąż jestem) pod wrażeniem tego produktu, a marka Jadwiga stała się moim osobistym odkryciem. Tym bardziej cieszę się i jest mi niezmiernie miło, że Instytut Kosmetyczno-Medyczny Jadwiga nawiązał ze mną współpracę :)


Pani Ania, po wymianie maili i krótkim wywiadzie na temat mojej skóry, wysłała mi taką oto paczkę, w której w skład wchodziło:
- żel oczyszczający do cery tłustej i trądzikowej
- maska z glinki czerwonej
- próbki papki do cery trądzikowej
- próbki kremu matująco-antybakteryjnego, kremu bionawilżającego, naturalnego peelingu z mikrocząteczkami wosku jojoba.


Czuję, że z niektórymi produktami na pewno się polubimy. Żel oczyszczający i papka należą do grupy tych kosmetyków, które chciałam wypróbować już dawno. Oczywiście ma to związek z moją problematyczną cerą, która co jakiś czas płata mi figle i za nic w świecie, mimo używania różnych specyfików, po prostu 'nie odpuszcza' i co tu dużo mówić, nie wygląda najlepiej. Mam nadzieję, że  po zastosowaniu powyższych produktów jej stan się poprawi i będę mogła cieszyć się idealnie gładką i nieskazitelną skórą twarzy (ah marzenia :) ).
Jeżeli jesteście zainteresowane produktami jakie oferuje Jadwiga - a jest ich naprawdę mnóstwo  i każdy powinien znaleźć coś dla siebie - to zapraszam na oficjalną stronę Instytutu oraz do internetowego sklepu, gdzie można skorzystać z przygotowanych przez producenta, promocji :)

Chcę również powiadomić Was o organizowanym przez Jadwigę konkursie. Wystarczy wysłać na adres mailowy: anna.stankiewicz@jadwiga.eu (wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem, adresem i numerem telefonu), swoją propozycję hasła reklamowego dla firmy Jadwiga!
Trzy najbardziej oryginalne, identyfikujące markę slogany, zostaną nagrodzone zestawami kosmetyków Jadwiga o wartości ok. 200 zł!
Zestawy składają się z :
- maseczki bionawilżającej 50 ml
- papki do cery trądzikowej 30 ml
- żelu oczyszczającego do cery suchej i wrażliwej 200 ml
- kremu bionawilżającego 50 ml
- peelingu enzymatycznego 50 ml
- balsamu do rąk 160 ml
- olejku jojoba 18 ml
- kremu półtłustego 50 ml


Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 12.12.2011r.!


Jak widać opłaca się wytężyć umysł i kreatywnie podejść do sprawy, bo nagrody są naprawdę kuszące :)
Ja już wymyśliłam hasło i na pewno spróbuję swoich sił w konkursie :) Was również zachęcam.

6 komentarzy:

  1. gratuluje wspolpracy a w konkursie wezme udzial tylko msuz eprzemyslec i wymyslec;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje współpracy! Muszę się zebrać i wysłać swoje zgłoszenie na konkurs. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wspolpracy, dostalam podobny zestaw:)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. alee kosmetyki, gratuluje współpracy! czekamy na efekty;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspólpracy,a puder to chyba odkryłaś dzięki mojej recenzji;-)ja też bardzo cenię Jadwigę i czekam na recenzje,bo żel mnie ciekawi:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basia8212: oczywiście, że dzięki Twojej recenzji Basiu - nawet napisałam o tym w poście na temat pudru :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty