niedziela, 9 stycznia 2011

Wibo - Extreme Nails nr 74

Dorwałam ostatnio taki o to kolor lakieru. Choć na niżej przedstawionych zdjęciach wygląda na ciemny fiolet z drobinkami, w rzeczywistości trudno zdefiniować jego odcień.


Wiele zależy też od światła lub pory dnia - na potwierdzenie: moja rodzicielka stwierdziła , że to coś w rodzaju brązu ;p , przy sztucznym świetle w porze wieczornej.


Właściwie do jego zakupu przekonała mnie jego oryginalność i brak takiego lakieru  w swojej kolekcji. Dodatkowo muszę przyznać, że nie jestem fanką akurat tej serii lakierów do paznokci Wibo, także naprawdę musiał mnie on urzec.
O dziwo wtrzymał 3 dni na paznokciach, gdzie z reguły lakiery z tej serii już po jednym dniu wyglądały u mnie dosyć średnio.
Cóż, chciałabym w końcu zmniejszyć liczbę lakierów, które przybywają do mojego zbioru w ciągu miesiąca... no ale nie da się, po prostu się nie da - zawsze w jakimś Rossmannie znajdzie się ciekawy kolor, który przecież 'muszę mieć' ;P

11 komentarzy:

  1. Jak ogólnie trzymają się lakiery z Wibo? Bo piszesz, że ta seria krótko, a sobie upatrzyłam taki granat śliczny :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie czytam pozytywne opinie o tej serii, że super, że długo się trzyma itd. U mnie to wręcz odwrotnie - wypada ona najsłabiej z wszystkich rodzajów lakierów tej firmy... Jedynie akurat ta buteleczka zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, jeżeli chodzi o trwałość.
    Myślę, że 3 dni jest w stanie wytrzymać, no może nawet 4, gdyby dodać jeszcze jakiś top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tym kolorze! muszę go miec! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha to ten kolorek?:D a ja ostatnio na niego patrzyłam jak kupowałam ten granatowy i pomyślałam, że po tego wrócę :D śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oui, to ten - magiczny fiolet hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam :D Bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki i faktycznie niespotykany kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor - taki karnawałowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten kolor i uwielbiam go za oryginalny odcien:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny:) widzialam go ostatnio- trzeba bedzie kupic:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny odcień, muszę sobie kupić ze 2 kolorki na próbę z tej firmy, bo widzę, że dziewczyny zachwalają często :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty