wtorek, 25 stycznia 2011

Essence - I Love Berlin (lakier 01 love this city i balsam do ust 01 love this city) + zdjęcia makijażu z cieniami KOBO :)

Dotarła do Nas wreszcie nowa limitowanka Essence :) Chociaż bardziej wyczekiwałam Fairytale i początkowo nic mnie zbytnio nie urzekło w ILB, to ostatecznie, by tradycji stało się zadość (odnośnie posiadania chociaż jednego produktu z dostępnej limitki ;p) zdecydowałam się na 2 rzeczy: lakier do paznokci oraz balsam do ust.


Lakier pod względem koloru mnie rozczarował... w Naturze wydawał się naprawdę świetny, natomiast po pomalowaniu paznokci 'pokazał swoją prawdziwą twarz' ;p Cóż tu dużo mówić, jest nieco rażący, jak na ten moment, dla mnie zbyt krzykliwy, ale na lato będzie jak znalazł :) Zapewniam, że to co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach to wersja light w porównaniu jak on wygląda na żywo :)


Balsamu za 3,49zł żal było nie kupić :) Całkiem fajny, chociaż balsamy do ust kojarzą mi się z nawilżeniem - ten tego nam zbytnio nie zapewnia, ale nadaje ładny wygląd ustom. Ja z moimi paznokciami, mam jednak problemy z użytkowaniem go, ale z tym można sobie jakoś poradzić.


Chyba dla większości pojawienie się tej limitowanki było zaskoczeniem - jednak cierpliwie będę czekać na 'wróżkową' ;P

Dzisiaj jako dodatek, zdjęcia przedstawiające makijaż wykonany cieniami KOBO z poprzedniego posta, w połączeniu, czyli Golden Rose + Aubergine :)

19 komentarzy:

  1. Jaka piękna, równa kreska, jakiego linerka używasz? ;) Kolor lakieru piękny, masz śliczne, długie paznokcie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek lakieru a kreska faktycznie idealna...też bym chciała umieć takie robić:(..
    Pozdrawiam :)

    http://www.betti400.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny makijaż! Chyba też kupię Aubergine bo się zakochałam normlanie w tym twoim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysia,betti400,kleopatre - dziękuję za miłe słowa:*

    Teraz używam czarnego eyelinera z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten cień pośrodku powieki jest pięęękny <3
    na balsamik i lakier czekam, ale coś się ta limitka ie chce u mnie pojawić ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. pośrodku powieki to ten sam cień co w wewnętrznym kąciku, czyli Golden Rose ;P akurat pod tym kątem przybrał taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda te połaczenie, aż chyba się skusze na Aubergine ;D

    Ania ze Swirl Pearls

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze makijaż jest prześliczny, precyzyjnie wykonany i podkreśla urodę Twoich oczu.
    Po drugie mnie lakier się bardzo podoba i jestem zadowolona z jego zakupu. Co prawda jest troszkę jaskrawy, ale bez przesady. I nie planuję czekać aż do lata, żeby pomalować nim swoje paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. vexgirl: dziękuję :)
    jeszcze odnośnie lakieru, pomalowałam nim paznokcie, jeszcze się na nich trzyma i nawet przyzwyczaiłam się do tej jaskrawości, szkoda jednak, że nie jest chociaż ciut przygaszony ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor lakieru jest świetny! muszę sobie taki sprawić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny make-up ogólnie fajny blog zapraszam do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogłabyś porównać cienie Golden Rose z Kobo z My Secret 411?
    Miły blog, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. tutaj notka na temat My Secret 411:
    http://daysincolours.blogspot.com/2010/12/my-secret-double-effect-eye-shadow-nr.html

    hmm... ogólnie Golden Rose z Kobo a 411 MS to dwie różne bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo :) koleżanka ze śląskiego województwa, pozdrawiam :D i obserwuje. powiedz mi gdzie kupiłaś balsam do ust taki tani? i gdzie lakier z essence ilb? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko w Katowickiej Naturze :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty