piątek, 17 grudnia 2010

Wibo - Metalic Eye Shadow

Dzisiaj fioletowo :)

Już od dawna mam tą paletkę Wibo i dosyć często jej używam. Podoba mi się ten metaliczny połysk, który być może na zdjęciach nie jest zbyt widoczny. Ogólnie cienie były zaskoczeniem i to pozytywnym. Są naprawdę przyzwoitej jakości oraz wytrzymałe.


Producent tak opisuje produkt: Paleta 4 cieni rozświetlających o idealnie skomponowanej kolorystyce. Zawarte w formule perłowe drobinki tworzą na powiece lśniącą powierzchnię o wspaniałym połysku. Nie osypują się i nie rolują w załamaniach powieki.
 

W ofercie znajdują się bodajże jeszcze 3 zestawy kolorystyczne i pewnie na któryś z nich jeszcze się skuszę :)

Moja lista kosmetyków 'które muszę mieć' niebezpiecznie się powiększa i to mnie nieco przeraża ;P Jednak mam już pierwszy pretekst do 'zrobienia małych zakupów kosmetycznych' - wczoraj zdałam egzamin na prawo jazdy i cieszę się jak mała dziewczynka :D

8 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) uwielbiam fioletowe cienie :D
    gratuluję zdania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie na oczkach wyglądają ślicznie. ;)
    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prawka :D Nie wiedziałam, że Wibo ma takie paletki ;/ Ale nic straconego, bo i tak jej nie kupię ;D
    Ogólnie Piękny fiolet, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm... one są w miejscach gdzie są dwie szafy Wibo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie sie zawiodłam na wibo i obiecałam sobie ze nic więcej z tej firmy nie kupie, chociaż cienie kusza. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona kolorystyka. :-)
    I jaka piękna kreska.

    I gratuluję prawka! Sama zdałam równo tydzień temu, więc wiem co to za radość. :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty