poniedziałek, 27 grudnia 2010

Już po... / Catrice - Mineralny róż do policzków 130 Light Burgundy

Jak widać, u mnie świąteczny zastój. Wolne dni i świadomość, że nie muszę nic robić (no może oprócz kompletowania notatek i psychicznego nastawiania się na SESJĘ :(  spowodowały, że lenistwo wygrało.)
Gwiazdkowe prezenty raczej nie obfitowały w kosmetyki, ale nic to - przybyło funduszy, więc  będzie można zrobić nalot na jakiś przybytek drogeryjno-perfumeryjny ;p
Póki co chciałam Wam bliżej przedstawić, pokazywany niedawno na blogu, mineralny róż firmy Catrice w odcieniu 130 Light Burgundy.


Zacznijmy od koloru, kiedy go kupowałam wydawał mi się nieco ciemniejszy, jednak przy użyciu okazał się dosyć delikatny. W sumie to nawet lepiej, nie tak łatwo 'zrobić sobie nim krzywdę', przesadzić.
Nie posiada on żadnych drobinek i daje satynowy efekt na policzku, co moim zdaniem jest niewątpliwym plusem - jeśli chcę uzyskać nieco połysku  używam dodatkowo rozświetlacza :)


Co do wytrzymałości: powiem szczerze,że byłam zaskoczona, gdyż sądziłam, że róż nie wytrzyma szalonej bieganiny po mieście w śniego-deszczu... A tu proszę! Róż pozostał na swoim miejscu i miał się całkiem nieźle.


Test pierwszego produktu Catrice wykonany, wynik pozytywny ;p Dlatego być może niebawem zdecyduję się na coś innego z ich szafy (może puder?)
Jestem ciekawa jakie są Wasze wrażenia odnoście kosmetyków Catrice... Jeżeli oczywiśćie miałyście z nimi styczność :)

5 komentarzy:

  1. Dla mnie całkowitym bublem są cienie mono z tejże firmy.
    Ładna kolorystyka lakierów, choć z trwałością już nieco gorzej. Dla mnie hitem jest paletka korektorów, pomadki (zwł. nawilżające również zdają się być ok).
    Szkoda, że jeśli chodzi o minerały jest tak biednie z kolorami

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje dopiero dzis dostalam maila z propozycja wspolpracy wiec zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Catrice nie mam nic z kolorówki ;) Ale róz wygląda ciekawie ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z catrice 2 szminki mocno nawilżające i są świetne. Najlepsze jakie kiedykolwiek miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten róż, zgadzam się, daje radę ;) polecam szminki, są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty