piątek, 19 listopada 2010

Sensique - Sensual Colours

 Kolejny raz Sensique raczy nas limitowaną serią - tym razem mamy do czynienia z lakierami ( a już wkrótce także, z cieniami).W ofercie jest 8 kolorów lakierów.


Ja skusiłam się na dwa z nich: nr 237 (bordo z odcieniem różu) i nr 239 (turkusowo-morski)
Zaletą tych lakierów jest zdecydowanie ich cena (4,99zł) i trwałość. Dodatkowo nadają ładny połysk i dosyć szybko schną.  2 warstwy to minimum, gdyż na raz pomalowanych paznokciach widać jednak prześwity i smugi.

Nr 239 niezwykle przypadł mi do gustu ;D nie miałam jeszcze lakieru w takim kolorze - cóż, miła odmiana od czerwieni, różów i fioletów :)


Za to nr 237 nieco mnie rozczarował. Kolor w buteleczce mnie zachwycił, natomiast gdy pomalowałam nim paznokcie mój entuzjazm nieco zmalał.  Spodziewałam się raczej innego odcienia - znowu światło drogeryjne spłatało mi figla ;p

9 komentarzy:

  1. Poważnie są trwałe? Bo mnie lakiery sensique zawsze zawodziły po paru godzinach...ten pierwszy turkusowo - morski kolorek jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trwałość to pojęcie względne, wg mnie jeżeli 2dni przynajmniej się trzyma jest już dobrze :)
    3-4dni myślę, że lakier 'da radę' ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek! mam nadzieję, że w kolejnym poście wspomnisz coś jeszcze o essence, bo też lubię tę markę! Pędzelek do eyelinera też sobie zakupiłam, jakiś czas temu!
    zapraszam do mnie pataq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oba pikne :D się kręcę koło nich już od kilku dni i się zdecydować nie mogę :D ale ten pierwszy jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, chyba skusze się na ten morski lakier :) A co do Sensique, to miałam jeden lakier z serii Paradise Island i byłam zawiedziona-strasznie gęsty ;/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Patt : z pewnością wspomnę jeszcze coś o Essence ;D bez obaw :)

    pannajoanna: polecam ten turkusowy :)

    Iwetto: te z Sensual Colours nie są jakoś bardzo gęste, więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też myślałam o tym turkusowym. Na Twoich zdjeciach inaczej wyglada niż w Naturze.
    Widziałaś/masz może lakier Essence z serii Show Your Sea Carribean Sea? Czy one sa do siebie podobne? Mam CS i nie chcę zdublować, bo takich kolorów bardzo rzadko uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Carribean Sea wydaje mi się, że jest bardziej niebieski jednak... hmm niestety go nie posiadam więc porównuje tylko na podstawie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki masz, ja tez lubię lakierowe limitki z Senique, u mnie też są trwałe (ale z tej jeszcze nic nie mam)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty