poniedziałek, 8 listopada 2010

Essence - 20 Go Wild



Mój pierwszy i jak na razie jedyny lakier do paznokci marki Essence - co zapewne niedługo się zmieni :)
Kolor fuksjowy, można go także sklasyfikować jako fuzja fioletu z różem, jak kto woli.
Już jedna warstwa lakieru daje zadowalający efekt, choć ja, aby uzyskać wzmocnienie koloru nałożyłam dwie warstwy.
Schnie na paznokciach dosyć szybko, co jest dodatkowym plusem. Wytrzymałośc także jest przyzwoita, ok. 2dni, może 3, ale wtedy pojawiają się pierwsze odpryski. Dla mnie akurat jest to całkiem optymalnie, ponieważ maluję paznokcie dosyć często.
Muszę przyznać, że ten lakier zaskoczył mnie pozytywnie, choć opinie na jego temat są naprawdę różne, dlatego najlepiej przekonać się"na własnej skórze" , a raczej paznokciach :)

3 komentarze:

  1. No tak, kolor śliczny, jak to Essence :) Ale te lakiery z moimi paznokciami nie współpracują, albo się smużą po płytce albo leją po skórkach XD Lepszej jakości są te z Multi Dimension, a przynajmniej u mnie się sprawdzają bardziej niż Colour & Go

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie C&G, u mnie odpryskują błyskawicznie. Mam What do U think, nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, no właśnie nie każdemu 'pasują' te lakiery niestety.
    z Multi Dimension czaje się na taki ciemny fiolet, także będzie porównanie :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty