czwartek, 18 listopada 2010

Essence - Metallics ( poczwórny cień do powiek, pędzelek do eyelinera)

Dopiero w Naturze pojawiła się limitowanka Return to Paradise, a już możemy cieszyć się kolejną - tym razem dostępną w sieci perfumerii Douglas.
Ja zdecydowałam się na jedną paletkę cieni z żelowym eyelinerem 01 Nothing Else Metals oraz pędzelek do eyelinera.


Paletka zawiera cztery cienie, w kolorach beżu, zieleni... Stwierdziłam, że do zawartego w niej eyelinera niezbędny jest aplikator, więc długo się nie zastanawiając chwyciłam za pędzelek i szybko powędrowałam do kasy.



Nie mam się do czego przyczepić, gdyż cienie są dobre jakościowo - nienajgorsza pigmentacja i wytrzymałość, opakowanie także wydaje się być porządne :)
Jeśli chodzi o pędzelek, to posługiwanie się nim jest dosyć proste ;p choć jeszcze nie opanowałam do perfekcji robienia nim kreski na oku...

 

Niestety muszę przyznać, że uzależniłam się od kosmetyków Essence ;p gdy tylko znajdę się przy szafie, zacznę oglądać, testować, to na 100% jest wiadomo, że nie odejdę z pustymi rękami.
Zawsze coś mi się spodoba/przyda, choć kolorówki w mojej 'kolekcji' mi nie brakuje... Cóż, kobieta to słaba istota pod tym względem - trudno odmówić sobie nowego, 'niezbędnego' kosmetyku ;p

Obiecuję, że kolejny post  nie będzie związany z firmą na E. :)

3 komentarze:

  1. No fakt, widać że Essence sie stara i dopieszcza każda kolejną limitowankę którą wypuszcza na rynek. Nic tylko zacierać łapki z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny pedzelek z Denim Wanted i poluje na ten z metalika- najlepszy ever! Muszę go mieć XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z Metallics jest bardzo fajny :) naprawdę łatwo robi się nim kreskę.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty