sobota, 21 stycznia 2012

Under 20 - Anti! Acne, Tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom, Cera wrażliwa.


Chociaż nie należę już od jakiegoś czasu do grupy 'Under 20', to kosmetyki tej marki wciąż mi towarzyszą :)
Sięgając wstecz pamięcią, posiadałam toniki, żele, kremy, z różnych serii, które wprowadzała na rynek owa firma. Niektóre spisywały się lepiej, inne nieco gorzej, ale nigdy tak naprawdę nie wywołały u mnie efektu zniesmaczenia, będącego następstwem ewentualnych, niesprzyjających dla mojej skóry, działań. Od jakiegoś czasu, dzięki Pani Ani, miałam możliwość testowania nowego toniku Anti! Acne do cery wrażliwej przeciw zaskórnikom oraz fluidu antybakteryjnego. Dziś będzie mowa o toniku, ponieważ nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji i oczyszczania cery właśnie, bez tego typu produktu.


Toniku używam rano i wieczorem i muszę powiedzieć, że jak na częste i 'nieoszczędne' stosowanie przeze mnie, zostało go w buteleczce całkiem sporo. Lubię wydajne kosmetyki, ale jeszcze bardziej takie, które przy tym spełniają, obiecywaną na opakowaniu, funkcję... A tutaj z tym średnio. Zapewnienia o 'ustępowaniu zaskórników i innych niedoskonałości' okazują się rozczarowującą obietnicą.
Niestety z problemem zaskórników zmagam się odkąd tylko pamiętam i tak naprawdę, nie jestem sobie w żaden sposób, tak do końca z nimi poradzić. Mimo używania Toniku Under 20, zaskórniki jak były, tak są nadal, więc nadzieje wszystkich, tych osób, które walczą z nimi, muszę szybko rozwiać: ten produkt nie uwolni nas od nich.
Szanse na odblokowanie i zwężenie porów też są nikłe. Jednak żeby nie było tak pesymistycznie, tonik rzeczywiście dedykowany do cery wrażliwej, tutaj swoją rolę odgrywa idealnie. Bardzo delikatnie oczyszcza naszą twarz, nie wpływając na jej stan negatywnie. Nie podrażnia oraz nie wysusza, a dodatkowo nie odczuwamy nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Skóra zostaje odświeżona i zmatowiona, i to właśnie uważam za główny atut tego toniku. Zauważalne jest zmniejszenie błyszczenia się skóry, czyli ograniczenie wydzielania sebum. Posiadaczki cer tłustych i mieszanych powinny być więc zadowolone.
Jako, że często, oprócz działania kosmetyków, dużą wagę przywiązuje do ich zapachu, muszę stwierdzić, że tonik Under 20, przy używaniu uwalnia całkiem przyjemną woń, która nie jest drażniąca oraz nie przywołuje skojarzeń 'z apteką'.
Co do samego pozbywania się dzięki niemu, niedoskonałości skórnych ( przy czym zwróćmy uwagę, że jest to baaaardzo szerokie określenie), nie oczekujmy zbyt wiele, lecz nie można również zarzucić temu tonikowi, zerowego działania... W pewien sposób, można powiedzieć, że pozytywnie wpływa na naszą skórę, jednakże oczekujące spektakularnych efektów, będą musiały sięgnąć po bardziej profesjonalne produkty, stworzone do tego celu. Ja toniku Anti Acne nie skreślam i na pewno zużyję całą buteleczkę, głównie ze względu na to, że jest w stanie 'nie prowokować' mojej wrażliwej skóry :)

O wiele bardziej przypadł mi do gustu inny produkt Under 20, czyli fluid antybakteryjny w odcieniu naturalnym 02, ale o tym w następnym poście :)

12 komentarzy:

  1. mam ten tonik, to co obiecuje producent nie spełnia nic, ale nie pogarsza mojego stanu, traktuje go do pielęgnacji dodatkowej po demakijażu i sprawuje się super

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos przestałam wierzyć w działanie tego toniku

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam, ale może kiedyś spróbuję :)
    Ciekawa jestem tego fluidu antybakteryjnego :)
    P.S Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie miałam, ale szczerze mówiąc nie przepadam za kosmetykami z tej serii ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy byłam młodsza bardzo często używałam kosmetyków z Under 20 i byłam zadowolona, najczęściej były to właśnie toniki i żele do mycia buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś go używałam, ale to juz daleka przeszłość

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten tonik, szczególnie mnie nie zaskoczył, za to żel do mycia twarzy z tej serii i owszem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go miałam, ale to wieki temu.. Nawet nie pamiętam jak się spisywał, ale chyba szkody nie robił..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mi niestety kosmetyki Under20 nie służyły, a szkoda.
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować :) Obserwuję :) i liczę na rewanż :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po kosmetykach under 20 niestety dostaję uczulenia... :(

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty